2019 Равносметка / My 2019 analysis

* * * * * BG

В последният ден на годината 2019-та си реших да направя някаква равносметка. Така си мисля, че е редно! Имах прекрасни моменти, но и имаше такива, които бяха доста тежки! Много хора ми помогнаха, а други откровено ме подминаха без дори да кажат едно “Здравей”. Искам да благодаря на всички, понеже от всяка ситуация има какво да се научи! Направих пътешествие до мечтана от мен дестинация, по време на което успях да се запозная с интересни хора, видях невероятни гледки и имах доста интересни преживявания! В тази интересна година за мен успях да направя и първата си самостоятелна фотоизложба, за което трябва да благодаря на всички хора, които ме подкрепиха и в частност на най – близките, понеже те вложиха не по-малко ентусиазъм и енергия в подкрепата си към мен! Шарена беше тази година за мен! Вълнуваща! Давам си сметка, че колкото повече напредват годините на човек, толкова по-кратък става списъкът на най-съкровените му желания и някой ден ще останат само тези, които не могат да се купят … Тъй като всяко ново начало води със себе си нови надежди за нещо добро и положително, се надявам новата 2020 година да донесе здраве и късмет на всички!

* * * * * ENG

On the last day of the year 2019, I decided to do some calculations, some balance. So I think it has to be done for me. I had some great moments, but there were some that were pretty hard! Many people helped me and others frankly passed me by without even saying “Hi”. I want to thank everyone, because there is something to learn from every situation! I made one more trip to my dream destination, and met so many awesome people, saw incredible views and had some interesting experiences! In this interesting year, I was able to make my first solo photography exhibition. I would like to thank all the people who supported me and in particular the most loved ones, because they have invested as much enthusiasm and energy in supporting me! It was a colorful year for me! Exciting! I realize that as the years go by, the shorter the list of the innermost desires becomes, and one day they will be left alone those who can’t buy … And as each new beginning brings with it new hopes for something good and positive, I hope that the new 2020 will bring health and good luck to all of you!

 

Leave a comment